Subject: C-51/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Mar 2026 14:34:59 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/109
Kohtuasja number: C-51/26
Vastuse kuup�ev: 20.03.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: autori�igused info�hiskonnas; info�hiskonna teenused; reguleeriva 
asutuse tegevuskulude kaasrahastamise kohustus
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2019/790

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8625

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium